#1 - - Tommy:

snyggt hoppas du är nöjd :)

#2 - - Cattis:

Åh det blev jätte fint! 😃

#3 - - Sophie Heino (sophieh.vimedbarn.se) :

Det är ju så snyggt med korta frisyrer. Jag har Bob i "vanliga fall" och nu förlängning i, väntar på att min lugg ska växa lite till så det blir en sån där snygg inramning. Men till dess får jag ha min fina förlängning :)

#4 - - Elin:

Vad fint!!! Jag tycker du har fått ett fint gravid glow. Lycka till med rul!

#5 - - Lena:

Hej! Tack för julkortet! Kul att få kika in på en blogg som man annars aldrig skulle hittat 😃 Hoppas du haft en härlig jul och gott nytt år! Hälsningar Lena
PS. Hälsa gärna på hos mig om du vill: lenastradar.blogspot.se DS.

Svar: Vad kul att det kom fram! :) Ska genast kika in! :) Kram
Jessica Lagergren

#6 - - Malin :

Så fint!! :) såg också bilden på Angelica Blick och blev själv sugen på färgen! Love it :)

#7 - - JENNYH - Mammablogg:

Snyggt! =)

#8 - - Angelica Bengtsson Fotografi:

Snyggt!! :D

Till top