New in från Lindex

Allmänt / Permalink / 14
Här är allt jag köpte på shoppingeventet på Lindex igår. Jag köpte även en jättefin kofta till lilla Alice som jag redan har gett bort. 
Ny väska, större sminkväska och våriga nagellack i pudrade pasteller.

Fint stickad filt till bebis.
Mjuka amningsbh:ar i 2-pack.
Vit liten tröja med rosa prickar till bebis.
Mini-Bodys till bebis.
#1 - - Michelle:

Vet ni könet än?! :D

Svar: Nej, men jag gissar att det är en tjej :) Vi ska på extra ultraljud 3 mars och kolla!
Jessica Lagergren

#2 - - Oliwia:

Massa fina grejer! Lindex har roliga barnkläder :) Har du något tips på en bra film så får du gärna kommentera det i min blogg :) ha en bra helg!

#3 - - Johanna:

Fin väskan var!

#4 - - Malin:

De där amningsbehåarna är de bästa! De är mjuka, sköna och klämmer inte åt på ömma mjölkbröst. Jag blev så glad när jag hittade dem. Dessutom är de ju OK snygga också. Lycka till med resten av graviditeten.

#5 - - Malin :

Skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur du/ni ser på typiska tjej/pojk-grejer samt kläder?
Skulle du t ex kunna klä en eventuell son i de där kläderna? :)

#6 - - Anonym:

Älskar Lindex baby kollektion, vill ha allt! Såg du de söta omlottbodysarna? Ska tydligen vara ännu smidigare när de är är nykomna 😊

#7 - - Elin:

Jag älskar att vi fortfarande år 2014 reflekterar över om man kan klä en pytteliten flick- eller pojkbebis i rosa. Kära nån.

#8 - - tommy:

fint =)

#9 - - Anne:

Elin - word!

#10 - - Malin:

Älskar att man 2015 fortfarande tror att det är 2014. ;)

#11 - - Fidan & Divine:

Fin blogg du har!
Klicka gärna hos oss♥
http://twiiniiz.blogg.se/

#12 - - HANNA GÖTHBERG:

Mycket fint :D

#13 - - Amanda Halldan:

väskan var ju supersnygg!

#14 - - Anonym:

Bästa bh:arna. Hade inte klarat mig utan. Jag vart galen av alla snygga amningsbh:ar med byglar och skavande spets. Speciellt på natten.

Till top