Nytt försök med vattengympa

Allmänt / Permalink / 5
Nu är jag här igen. På vattengymnastiken för preggos. Den här gången har jag stängt in tuttarna i en träningsbh och hoppas att dom ska hålla sig i styr. Vad händer? Jo, bröstvårtorna är konstant STYVA! Hallå tuttar work with me. Förhoppningsvis fokuserar alla på sig själva och ser inte mina spjut till nipples... 


#1 - - Yonie:

Älskar att det va det första jag kommenterade då,,, hehe. PUSS

#2 - - Yonie:

Älskar att det va det första jag kommenterade då,,, hehe. PUSS

Svar: Haha exakt 😂💕
Jessica Lagergren

#3 - - Emma:

Det var det enda jag såg!!! Hade dem framför mig jämnt och kunde inte koncentrera mig. Få styr på detta tills nästa gång. Tack! ;p

Svar: Hahahaha 😂
Jessica Lagergren

#4 - - C by Caroline ❤️ Mamma & gravid:

Låter kul med vattengympa, måste vara perfekta träningen när man är gravid. :)

#5 - - tommy:

bloggar fortfarande här ändå??

Svar: Ja, ett tag till :)
Jessica Lagergren

Till top