En alldeles egen dotter

Allmänt / Permalink / 2
Jag har så svårt att förstå att jag och Ibbe snart har en alldeles egen dotter. Jag känner ju henne sparka och hoppa runt i magen. Men tänk att hon snart är på utsidan hos oss. I helgen fixade vi massor i barnrummet, jag vill visa er det sen. 
Jag och Ibbis var barnvakt åt lilla Alice i måndags ikväll. Så himla mysigt! 
#1 - - tommy:

fin bild =)

#2 - - Sanny:

lyssnar på er sjukt underbara pod, TACK för att ni gör mina promenader med barnvagnen så himla mkt lättare och roligare, kämpar mot förlossnings depression och tack vare er har jag en ljusare tillvaro fast jag är ensam ( när sambon jobbar) om dagarna så känner jag mig inte så ensam, bara för att ni är i lurarna! <3
En liten fråga, Lagergren förstår jag ju är erat namn, var det svårt när Angelica och Stefan skulle gifta sig och välja efternamn? Och hur tänker du och ibbe inför erat bröllop när det gäller efternamn?
Ni är för härliga, fortsätt spela in eran pod så gör ni iaf min värld ljusare!

Svar: Tack snälla Sanny! Skönt att det känns lite lättare. :)

Jag och Ibbe har inte bestämt hur vi ska göra med efternamn än, men det lutar åt att jag lägger till Ibohm som mellannamn. Svårt det där tycker jag! :)

Stor kram till dig <3
Jessica Lagergren

Till top