Fuck cancer

Allmänt / Permalink / 8
Idag somnade lilla lilla Junis in efter en kamp mot cancer. Junis blev inte äldre än vad älskade Alice är. Jag finner knappt några ord. Den här vidriga sjukdomen fortsätter ta våra nära och käras liv. Det måste få ett slut! Mina tankar går till Frökenflink och hennes familj idag. Jag har skänkt 50kr till Barncancerfonden. Det hjälper inte Junis, men nu är jag så in i helvete trött på att cancer får finnas. Nu utrotar vi det här monstret en gång för alla! Smsa HOPP till 72900. 





#1 - - Sofia:

Du är allt bra fin du, Jessica. Varm och godhjärtad.
Stort grattis till bebisen i magen, du kommer bli en fantastisk mamma till er lilla tjej!
Kram från Finland.

Svar: Tack fina Sofia! Blir varm i hjärtat av din kommentar! Stor kram <3
Jessica Lagergren

#2 - - Krister Nilsson:

Fy va grymt hårt

#3 - - Hanna :

Fy vad orättvist. Håller med om rubriken.

#4 - - Linda:

Så hemskt! Tårarna vill inte sluta rinna. Kan inte föreställa mig att förlora min lilla Elsa ❤️ Jag har skänkt 100kr och jag har spridit information och önskat att mina nära och kära oxå ska skänka en slant. ❤️

Vill oxå passa på att gratulera till er lilla tös och att du ska bli moster igen 😍

#5 - - Linda:

Så hemskt! Tårarna vill inte sluta rinna. Kan inte föreställa mig att förlora min lilla Elsa ❤️ Jag har skänkt 100kr och jag har spridit information och önskat att mina nära och kära oxå ska skänka en slant. ❤️

Vill oxå passa på att gratulera till er lilla tös och att du ska bli moster igen 😍

#6 - - Linda:

Så hemskt! Tårarna vill inte sluta rinna. Kan inte föreställa mig att förlora min lilla Elsa ❤️ Jag har skänkt 100kr och jag har spridit information och önskat att mina nära och kära oxå ska skänka en slant. ❤️

Vill oxå passa på att gratulera till er lilla tös och att du ska bli moster igen 😍

#7 - - Jossan:

Hejsan.

Hatar också Cancer. En släkting till mig dog i cancer. Vad hemskt att behöva dö ung i cancer.

Jag har alltid ett fuck cancer armband på mig som jag köpt från en webshop hos ungcaner.

Sorligt att det lilla barnet som du känner dog. Sorligt och väldigt hemskt.

Mvh Jossan

P.S I samarbete med Cocoo.se så har jag glädjen att kunna meddela att jag är utvald tävlingspartner.

http://mynameisjossan.myshowroom.se/tavling-hos-cocoo-se/

Tävlingen avslutas söndagen den 11/3. Då utser en jury vem som vinner.

Om du tävlar och inte vinner, häng inte läpp för det. Det kommer då att delas ut tröstpris till tävlare som inte vunnit.

#8 - - Frida:

Ingen kan göra allt men alla kan göra något! Jag har skänkt 50kr och uppmanat alla mina vänner på Facebook att göra detsamma! Min son är en månad yngre än vad Junis blev, tårarna vällde fram när jag hörde att hon hade somnat om. Helt fruktansvärt, finns inga ord😢❤️

Till top