Födde en Alien

Allmänt / Permalink / 4
Inatt drömde jag att förlossningen drog igång och ut kom en alien/monster. Ytterst obehaglig och skrämmande liten sak som inte var i närheten av att likna en människa. Är det här vanligt? Min forskningsbarnmorska gick igenom just förlossning igår så det kanske låg undermedvetet? Läskigt hur som helst! Äntlig fredag Hörrni, vad ska ni hitta på i helgen? 


#1 - - Jessica Christensen :

Jag drömde att jag födde en katt, haha! Har ett par kompisar som fick barn ganska samtidigt & dom kom där med sina vagnar & söta bebisar i gulliga kläder så kom jag med min vagn med min katt påklädd 😂

#2 - - Johanna:

haha, vilken dröm!

#3 - - Zarah:

Jag har drömt att jag födde massa minibebisar. Typ 30 stycker 2 cm höga fullt utvecklade bebisar. Jag har även drömt att det kom ut en Ossian - alltså barnet jag redan har... I hans riktiga storlek! EN ETTÅRING! Hahaha Man blir ju knäpp!!

#4 - - Anonym:

Det är väldigt vanligt att man drömmer att man ska föda något som inte är just en vanlig bebis. Själv drömde jag säkert 10 gånger att jag födde ut ett barn där huvud och kropp var isär. Det var ett jäkla ståhej att hålla reda på båda delarna och konstigt nog tappade jag bort huvudet heeeela tiden...

Svar: Haha, usch vad hemskt!
Jessica Lagergren

Till top