Nytt namn på bebisen

Allmänt / Permalink / 11
Nu har vi ett nytt förslag på bebisen. Eller ja, vi HADE ett nytt förslag. Ibbe blir nervös när han tror att jag har huggit namnet i sten, haha. Jag tror helt enkelt att vi får vänta och se vad det är för filur som tittar ut i slutet på maj. Vi är ju helt inne på tjejnamn, men det kan ju lika gärna växa en liten snopp i min mage!

Vem är du lilla pyre? 
#1 - - Krister Nilsson:

Vad spännande blir

#2 - - Sara:

Måste vara ett svårt beslut!

#3 - - Anonym:

Åh berätta!
Tyckte bikarbonattestet i bloggen var ett kul inslag - men tro inte på det alltför mycket😄

#4 - - tommy:

svårt med namn =)

#5 - - alice:

Haha, vi har ju ändå tagit reda på det men jag kan inte sluta oroa mig för att hon är en han och att han ska behöva gå med mina egensydda klänningar. Jösses... :D Det blir nog väl ! När får ni veta? Eller ska ni ta reda på?

Svar: Haha, det blir väl fint ;)
Bm kunde inte se på ultraljudet så det får helt enkelt bli en överraskning ☺️
Jessica Lagergren

#6 - - Zarah Cunvik:

Även om rul säger flicka är jag inte säker. Haha
Alla tester (bikarbonat, ring, kinesisk kalender etc) säger pojke. Så därför tror jag nånstans att Lovelii kommer komma ut med en snopp i mars haha Men vi har ett pojknamn in case ;)

Svar: Åh!! Vad är ringtestet? :) <3
Jessica Lagergren

#7 - - Onsdagsbikten:

Så himla mysigt att fundera på namn, jag älskar "Lykke" och "Ebbot" :) Jag tänkte tipsa dig om en podcast som finns ute nu som handlar mycket om relationer och tuffa livsval som diskuteras av två unga kvinnor. Den handlar om alltifrån panikångest till kärlekspirr till att vilja skita i jantelagen. Den heter "onsdagsbikten" och tanken är att dom ska bikta sig för varandra (och lyssnarna) om tankar och erfarenheter. En riktigt härlig "tjejpodd"! Den finns på iTunes och Podcast Addict. Kanske kan vara något? :)

Ha en fin kväll!

Svar: Den ska jag absolut lyssna på! Tack för tipset :) Kram
Jessica Lagergren

#8 - - Rebecca.:

Ni har den bästa podden! Fann er igår och sitter och lyssnar på tåget till och från jobbet. Jag skrattat så mycket tillsammans med er😄 ni är så underbara. Låtarna i slutet är eget och så bra. Så hälsa Angelica att vi lyssnare tycker det är eget och great👍 tummen upp till er

Svar: Tack fina Rebecca! Kul att du gillar den :) Kram
Jessica Lagergren

#9 - - Viktoria Muhr:

Jag tror på att det blir en pojke! :) så himla spännande och mysigt oavsett.

#10 - - Carolina cuevas:

Vi var bara överens om flicknamn. Det är så svårt att komma på ett namn som båda tycker om. Nu är sonen 13 dagar gammal och sambon fick till slut välja namnet. Lycka till med graviditeten :-)

#11 - - Linn:

Jag och min sambo försökte hitta ett "tema" och tillslut hittade vi ett. Bådas mormödrar kommer från Tyskland så vi började leta efter fina namn därifrån. Och faktiskt. Nu har vi ett pojknamn som vi båda är störtförtjusta i, och som förhoppningsvis blir namnet på vår lille son som kommer i maj :) Vi har ett tjejnamn i reserv fall i fall och det föll sig bara in helt av sig själv :) Lycka till med namnletandet! :)

Till top