Tvillingpodden avsnitt 13

Allmänt / Permalink / 4
Nu finns avsnitt 13 ute av Tvillingpodden! Jag och Angelica träffar barnmorskan och profylaxexperten Carina Rylander på BB Sophia. Vi spelade in avsnittet på ett förlossningsrum på BB Sophia, mkt spännande. Carina svarar på frågor om förlossning och andning. Ska ni lyssna? Isf kan ni göra det i spelaren här! :)


#1 - - Stefan:

Visste inte att du har en pod, den får jag lyssna på!

Min podcast finns för övrigt på hemsidan.

#2 - - tommy:

intressant

#3 - - Olivia:

Blir det BB Sophia för dig? Jag börjar bli väldigt sugen på det, tycker de låter superbra!

Svar: Jag har inte bestämt mig än :) Tror kanske det blir Danderyd ändå. Mest för att det är närmst geografiskt :)
Jessica Lagergren

#4 - - Sofia:

Oj.. Jisses alltså, jag hade världens jobbigaste förlossning (öhh, eller jag var skitskraj och tyckte det var superläskigt), och jag fattar ju att det beror på att jag var så otroligt dåligt förberedd, men jag har så svårt för att bete mig så som denna duktiga barnmorska menar att man bör bete sig 😁😁 Blir helt skrattfärdig blandat med arg när jag tänker att sambon ska stå bredvid och viska "ner", eller hur det nu var, och allt annat jäkla positiva tänkande 😋 Hoppas verkligen jag kommer över det när det ny blir dax nästa gång... Så gött att du har så bra pepp, och är smart nog till att förbereda dig!! Kram!!

Till top