Vad min blivande man pysslar med

Allmänt / Permalink / 3
Min blivande man Andreas, eller Ibbe och jag har jobbat inom samma bransch fast under olika perioder i livet. Jag undrar om vi hade varit tillsammans idag om våra vägar hade korsats redan för åtta år sen? Båda jobbade mycket med olika tv-produktioner förut. Han har gjort bland annat Robinson och Halv åtta hos mig. Jag pysslade med bland annat Körslaget, Idol, Bergs bärbara talkshow och Dessertmästarna. Idag jobbar jag som copy/redaktör på Bonnier och Ibbis driver eget tillsammans två kompanjoner. Kul ord. Kompanjoner. Heter det verkligen så? Kumpaner? Kompanjoner? Hur som helt, om ni vill se vad han pysslar med om dagarna så kan ni kika in här hos FILMIC ART. Jag älskar deras reklamfilm för Liseberg som är 3D-animerad. Eller, "fint filmad", som mamma skulle säga. Den är som en saga!


Ibbis och jag på Angelica & Stefans bröllop sommaren 2013. 
#1 - - Theres:

Vilka roliga jobb. Kan du inte skriva lite mer om ditt jobb? Vad du gjort och vad du gör nu? :) Usch nästan för nyfiken av mig, men tycker ditt jobb verkar intressant :)

Svar: Det kan jag absolut :)
Jessica Lagergren

#2 - - Milllans:

Så himla roligt att få "lära känna" ibbe också. Hoppas att du mår bättre nu 💕

#3 - - Elin Löwstedt:

Kul inlägg! Jag tycker det är superskoj att läsa om "bakom-grejer" vad det gäller TV och sånt! :) Mer sånt! :D

Till top