Vecka 28 är här

Allmänt / Permalink / 6
Idag går vi in i vecka 28 och det är 90 dagar kvar till bf. Tiden går så himla fort! Idag ska jag och Ibbe åka och fixa de sista "stora" sakerna till bebisens ankomst. Det vi har kvar att köpa är babyskydd och en extra skötbädd. Sen har vi aaaaalla engångsartiklar såsom blöjor, våtservetter och bröstinlägg(?) att köpa också!


#1 - - Louise:

Skippa våtservetter om ni kan, mycket bättre och snällare mot små bebisrumpor med tvättlappar, vatten och lite olja =) Man blir lite rädd när man läser vad våtservetter innehåller för skit =(

#2 - - Elin:

Åh vad spännande! Jag saknar att vara gravid och fixet innan. Har nu fått alla mina bebisar och är klar med den biten men åhhhh vad jag saknar. Men nu har jag ju såklart mina gullisar ❤️. Tack för trevlig och rolig blogg. Och en fråga. Vi kollar efter hus. Hur är Åkersberga? Hur funkar det att pendla kommunalt och med bil? Kram

Svar: Hej! Tack för att du läser min blogg :)
Jag är uppväxt här ute och gillar att det är nära både skogen och havet. Att pendla är jobbigt till och från, men man vänjer sig. För mig tar det 1h från dörr till dörr. Det går direktbussar hela vägen till tekniska och Danderyd vilket är toppen! kram
Jessica Lagergren

#3 - - tommy:

spännande =)

#4 - - Karin :

Ett tips är att köpa hem torra tvättlappar också, min lilla tjej klarade inte av våtservetter utan blev tokröd. Tycker att Ica basic är riktigt mjuka och bra :)

#5 - - Fidan & Divine:

Fin blogg du har!
Klicka gärna in hos oss

#6 - - Olivia:

Visa allt ni köpt! :)

Till top