Nytt avsnitt av Tvillingpodden

Allmänt / Permalink / 5
Nu finns ett nytt avsnitt uppe av Tvillingpodden. Jag vill varna för en rå ton mig mellan mig och Angelica. Vid ett tillfälle får hon mig att börja gråta. Allt vi säger är med kärlek, glöm inte det. Vi pratar om strippor på hippor, otrohet och pencil dicks. Har du hört talas om pencil dicks? Roligt uttryck tycker jag! Ni kan lyssna på avsnittet nedan eller på Tvillingpodden.se, i itunes eller i podcaster. Hoppas att ni gillar det!

#1 - - Cecilia Rodin:

Hej Jessica!
Måste bara tacka för allt arbete ni lägger ner på Tvillingpodden. Det är en av veckans höjdpunkter när den kommer ut och den lockar fram många skratt. Ni verkar vara så härliga och man känner att ni har en nära och varm relation till varandra. :) :)

Stor kram
Cecilia

Svar: Tack snälla Cecilia! :) Så himla fint skrivet. Tack för att du lyssnar! :) Stor kram <3
Jessica Lagergren

#2 - - Anonym:

Skrev på syrrans å berömde er podd, läser ju båda era bloggar varje dag å tycker ni e så härliga;) å podden e sjukt bra! Skrattar alltid å tycker att det är så härligt att ni är självutlämnande på ett alldeles lagom sätt, pinsamheter blandas med självinsikter. Ni är fina, keep up the great work, massa kram

#3 - - Frida:

Lyssnade på podden igår och hittade en bild till er! http://m.boiseweekly.com/imager/b/mobilestory/1020521/2134/Svelte1346_censored_.jpg

#4 - - tommy:

funderar nästa på höra de bara för få höra vad en pencil dick är :/

#5 - - Stefan:

Ni har i alla fall en manlig lyssnare.

Själv tycker jag faktiskt att det är lite sunkigt med en kvinnlig strippa på en svensexa. Är nåt överhuvudtaget med sexindustrin som känns så jävla fläktrökning.
Däremot skulle jag kanske kunna ta med en polare på strippklubb om vi var i typ Las Vegas för hans svensexa.

Ps. Vilken mail skulle man skicka kukbilderna till?

Till top