#1 - - Angelica:

Du är så satans vrålvacker!

Svar: Du rå gumma!!
Jessica Lagergren

#2 - - Magda:

precis så kände jag också! Njöt verkligen sv taighta kläder vilket jag annars sällan har. Men du, du är verkligen skitsnygg!! 😚

Svar: Tack snälla Magda! <3
Jessica Lagergren

#3 - - Alexandra:

Vilken fin gravidmage och vad roligt att få se bilder!! Du är jättefin!

Svar: Tack, vad gullig du är! :) Stor kram
Jessica Lagergren

#4 - - JENNYH - Mammablogg:

Haha håller med!! Nu kan jag gå i tajta klänningar, förut gjorde jag inte det!

Svar: Så skönt att kunna (eller snarare vilja) ha det nu! Jag ska njuta heeela tiden! :)
Jessica Lagergren

#5 - - H:

Jädrans tjusig du! Jag klädde mig mycket snyggare när jag var gravid än innan:) nu 4 mån efter barn så är man... Hmmm... Lite degig:)

Svar: Haha, ja det gäller att passa på ;)
Jessica Lagergren

#6 - - Linda:

Finaste magen!

Svar: Tack Linda, vad gullig du är! :)
Jessica Lagergren

#7 - - myawesomedays.blogg.se:

Vad fin du är. :)

Svar: Tack snälla! :)
Jessica Lagergren

Till top