100 dagar kvar idag

Allmänt / Permalink / 52
Nu är det exakt 100 dagar kvar till bf! Hipp hipp hurra hurra imorgon är det tvåsiffrigt. Det känns som att allt går så himla fort nu. Jag får säkert kika tillbaka på det här om 10 veckor och tänka "huuur långsamt kan det gå?" Jag hoppas iaf att jag ska må bra de sista 100 dagarna. Hur långt kvar till bf har ni andra preggos?



#1 - - Olivia:

112 dagar kvar! Exakt 60% har gått :)

#2 - - Therese:

Jag hade Bf 11/2 och den 17/2 kom vår prins :-) Passa på att njuta o vila! Tiden går fort!!

#3 - - Lisa B:

Herregud! Jag kollade statistiken i min app och är på exakt 80% av graviditeten nu! Set är galet hur snabbt det gått! Nyss var det ju 60%... Och de där första veckor va de mest långsamma i mitt liv! Alla säger slutet är trögt, får väl utvärdera när jag kommit dit. 56dsgar till bf iaf.

#4 - - Anonym:

Jag har 33 dagar kvar :) men nu går tiden sååå sakta, man vill bara att de ska va dags :)

#5 - - Malin:

Kul att vi båda har 100 dagar kvar till något efterlängtat - jag till bröllop om 100 dagar och du till er bebis:) Däremot kan ju din present komma tidigare medan mitt bröllop sker den utsatta dagen ;) skönt att det är tvåsiffrigt imorgon va! All lycka till er.

#6 - - Lina WeMi:

96 dagar :)

#7 - - Tove:

Jag är på BF+1……..

#8 - - Linn Strömberg:

Men åh vad spännande!

#9 - - Unga Fru Kajson:

102 :)

#10 - - sofia :

Jag har 147 dagar kvar :) Känns som en evighet.

#11 - - J:

106 dagar kvar, BF 5e juni :)

#12 - - Josefine :

101 dagar - det går foooooort nu 😍😍

#13 - - sassysabina:

så spännande!! :D Jag är ju inte gravid själv men tycker det är kul att följa er som skriver om familjelivet! :)

#14 - - Eveline:

Jag har 71 dagar kvar 😝

#15 - - Malin:

Vad spännande!
Jag har låååångt kvar på min graviditet. BF i slutet på augusti!

#16 - - Anonym:

116 dagar kvar! :)

#17 - - Anna:

106 dagar kvar !!

#18 - - cookie:

85 dagar idag. Längtar!!

#19 - - Anonym:

110 dagar kvar :) bf 9 juni! Känns som dagarna går snabbare o snabbare!

#20 - - Cat:

191 dagar kvar tills slutet av augusti...

#21 - - Angelica:

56 dagar ha rjag kvar! Det går supersnabbt!

#22 - - Helena:

58 dagar kvar till lillebror kommer! Och han får gärna hålla det så jag inte får samma chock som när storebror kom 33 dagar för tidigt :)

#23 - - Zarah Cunvik:

Iieh va fort det går!! Här är det 35 till bf och 27 till snitt!!

#24 - - Maria:

102 dagar!! :) Spännande. Snart!!!!

#25 - - Anonym:

Bf+15 idag och bebis lyser med sin frånvaro :(

#26 - - linah:

åh va kul!!<3

#27 - - Emma:

20 dagar!

#28 - - Helena:

Hela 133 dagar kvar ☺️

#29 - - Helena:

Hela 133 dagar kvar ☺️

#30 - - Lisa:

Prick halvvägs och 140 dagar kvar. :)

#31 - - Victoria:

104

#32 - - Sabina:

Vad roligt, inte långt kvar nu! :)

#33 - - Emelie:

Åh spännande!
Jag har 122 dagar kvar. Känns väldigt långt dit, men går nog fortare än vad man tror :)

#34 - - Emelie:

Åh spännande!
Jag har 122 dagar kvar. Känns väldigt långt dit, men går nog fortare än vad man tror :)

#35 - - Anonym:

36 veckor så det känns lagom snabbt! :/ haha

#36 - - elin:

36 veckor så det känns lagom snabbt, tiden sniiiiiglar sog fram hehe

#37 - - Jenny W:

116 dagar kvar! Börjar känna mig stressad...!

#38 - - Emma-Väntar tvillingar!:

Härligt med 100 dar kvar, jag har gått halvvägs idag :)
Såg att du följer mig på instagram, kul :)

#39 - - Sara :

132 dagar kvar, gick precis in i vecka 22! :)

#40 - - Tina:

128 dagar kvar :)

#41 - - Sara :

110 dagar :)

#42 - - Joanna- Journalist och föreläsare med Autism:

Vi du länkas inför mina 600-800 unika läsare/dag i en vecka?

Nu har du chansen!

http://www.domkallarmighannes.com/2015/02/veckans-blogg_16.html

Gillar du inte sådana här kommenterar eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en bra dag:)

#43 - - Anonym:

189 dagar kvar!

#44 - - Elin Lindqvist:

har 70dagar kvar, imorgon söndag 69!! Hela 9 veckor bara. Låt tiden gå fort :)

#45 - - Emma-väntar tvillingar:

Härligt med 100 dar kvar☺️ Här har jag lite mera kvar☺️

#46 - - Amanda:

Jag har bara 33dagar kvar! Var lugn, tiden kommer gå sååå fort!

#47 - - Josefine:

116 dagar för mig :)

#48 - - lisilo.blogg.se:

180 dagar kvar!

#49 - - Anonym:

150 dagar kvar, och det har knappt börjat synas än. Börjar undra om det verkligen är någon där inne trotsat jag varit på tidigt ultraljud... 😒

#50 - - Annster:

Spännande :)

#51 - - Ida Nilsson:

Åh det var ju så speciellt att ha 100 dagar kvar. Att vara en dag från tvåsiffrigt! Så himla härlig känsla! Där gick ju tiden rasande snabbt också, och jag kan tala om att den går inte långsammare.. Idag har vi 46 dagar kvar till BF, oj så det börjar närma sig!! :)

#52 - - Sandra :

Spännande att komma ner till 2 siffrigt! Jag har 172 dagar kvar till bf :)

Mår du bra annars?
Kram

Svar: Ja, lite ont i ryggen bara, men annars mår jag bra :) Hur mår du? Kram J
Jessica Lagergren

Till top