#1 - - Julia F:

Självklart! Bästa med måndagar :) Kram!

Svar: Tack för att du lyssnar! 💕 Kram
Jessica Lagergren

#2 - - Emelie:

Jippie! Älskar er podd, ni är så härliga!

Svar: Tusen tack Emelie! :( Kram
Jessica Lagergren

#3 - - tommy:

spännande =)

#4 - - Hanna:

Jag tycker er podd är helt perfekt. Älskar att det är lite flams och trams.
Men ett ämne jag verkligen vill lyssna på är er medverkan i Du är vad du äter! Varför var ni med? Anmälde ni er själva? Tog ni det ”seriöst”? Hur var inspelningarna? Hur var Anna Skipper (hon var ofta på mitt jobb förr och hon ÄLSKADE rosevin och brownies) Hur blev livet efteråt?
Kram Hanna

Svar: Haha, tack Hanna! Ja, jag får se om vi tar upp det. Det är så himla längesen. :) kul att du kommer ihåg det dock!
Kram J
Jessica Lagergren

#5 - - Lisa:

Jessica! Grattis till bebis i magen och roligt att läsa om er resa! Känner igen det där med mardrömmar under graviditeten, hade det hela tiden när jag väntade M, men har än så länge sluppit det med det nya lillot i magen :)

Svar: Tack snälla! :) Ska bli skönt att slippa mardrömmarna sen när bebis är ute :) Kram
Jessica Lagergren

Till top