Bud med muffin

Allmänt / Permalink / 5
Jag fick precis vara testpilot för ett nytt budföretag, urb-it. De levererar inom en timme och med en twist, typ en personlig hälsning eller så. Jag gillart!



Minimuffin kl. 15 när man är som allra piggast. Not! Helt perfekt!
#1 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Smart!

#2 - - tommy:

hahahaha kul

#3 - - Anonym:

Bara en fråga så här
Kan inte du skriva vilka produkter du använder till ögonen? Smink alltså 😄
Tycker att du ramar in de så fint och jag hittar sällan rätt färger till mina Bruna ögon
Tack! ❤️

Svar: Tack snälla! Jag använder en vit kajal från isadora i ögonvrån, sen en ljus skugga, vanilla, från make up store över hela ögonlocket. Sen en brun kajal från Lancome. Sedan skuggar jag med Brownie från Make up store och sotar med Cupol från make up store. :) Tills sist flera lager av Iduns mascara :D ❤️
Jessica Lagergren

#4 - - Elin Erixon:

Nej vilken söt liten! :D

#5 - - Ellen:

Fantastiskt!

Till top