Det första Ibbe köpt till bebis

Allmänt / Permalink / 6
Förra veckan var Ibbe nere i Gbg över dagen på jobbmöte. När jag kom hem låg det en present på min kudde. Det var en dregglis till bebisen. Jag började gråta av rördhet. Det är det första som Ibbe köper helt själv till bebisen - så himla fint!

#1 - - Emelie:

Men åh vad söt! :)

#2 - - Lisa:

Men åh maj gad vad söt! Jag älskar får! Vet du vart han hittade den? :)

Svar: Nån ekologisk barnklädesbutik i Gbg, han minns inte vad den heter :)
Jessica Lagergren

#3 - - Mikaela:

Riktigt söt :)

#4 - - stina:

Åh vad fin, nu börjar han förstå att detverklogen är en bebis i magen :)

#5 - - Mari:

Det var gulligt av honom, hade blivit så glad om min man kommit hem med ngt han köpt till vårt barn när det låg i magen ;-)

#6 - - Biggeros:

Imponerande!!Jätte gullig÷)

Till top