Hemma sjuk

Allmänt / Permalink / 5
Inatt har jag haft fruktansvärda feberdrömmar. Jag drömde att jag låg på sjukhus och blev stucken med tjocka nålar i fotsulorna. Allt var så verkligt och det gjorde fruktansvärt ont. Jag vågar inte sova mer. Jag drömmer mardrömmar i vanliga fall som gravid, men med feber blev det om möjligt snäppet värre. Varför minns jag allt jag drömmer i detalj? Jag är rädd. 
Enda fördelen med att vara sjuk är att jag får ligga i soffan nära den här hårbollen och gosa.
Igår såg jag bebisen sparka utanpå magen för första gången. Helt fantastiskt! Den blir större och starkare för varje dag, och det märks. Hur coolt är det inte att det ligger en liten person i min mage som redan betyder allt för mig och som kommer vara en del av mitt liv - resten av mitt liv.
#1 - - Johanna:

Sån glädje att få följa din graviditet. Du kommer bli en sån fin mamma!
Många kramar till dig

Svar: Tack fina du! <3
Jessica Lagergren

#2 - - Angelica:

Krya på dig! <3

Svar: ❤️
Jessica Lagergren

#3 - - Sofia:

Åhh, katt-tass💜💜 Själv drömde jag att jag la ett megaägg som det var en jätteäcklig fågelunge i och jag var så jävla upprörd över att jag fick en fucking fågel och inte en bebis!! Uuäää... Krya på dig din stackare! (Podden är så jäkla kul att lyssna på förresten :))

Svar: Tack snälla! Usch och fy för alla dessa mardrömmar :( ❤️ Stor kram
Jessica Lagergren

#4 - - Fanny:

Haha Sofia, ett ägg 😂 minns också att jag hade så sjuka drömmar som gravid, en tyckte ju att alla toabesök kunde räcka för att störa nattsömnen men icke då skulle man drömma massa skit också..

Så häftigt ändå som du skriver att det faktiskt växer en liter person där inne i magen! Kroppen är fantastisk!

#5 - - Sara:

NejJessica, inte bara en del, utan hela ditt liv.. Det är så fantastiskt att bli mamma för första gången.. Nu blir jag rörd <3 mvh hon som blev känsloförvirrad efter förlossningen 😃

Till top