Middagen + frukost

Allmänt / Permalink / 3
Alltså middagen igår var precis lika god som jag hade föreställt mig! Här är innan allt hamnade i min mage. Bebisen började sprattla för fullt efter maten så antar att den gillar libanesiskt.
Jag blev nyss överbjuden till tvilling (vi bor grannar) på frukost. Stefan hade gjort amerikanska pannkakor, så gott! Nu ska vi ta en pulkapromenad till affären och handla ingredienser till semlewraps och baka! Återkommer med resultatet! Är ni lika peppade som jag inför mello ikväll? Jag ÄLSKAR mello! Min största dröm i livet är att någon gång få vara med i Melodifestivalen med Angelica.


#1 - - G I N A ~:

härligt! :D

#2 - - Therese:

Min sambo är libanes och jag ÄLSKAR libanesisk mat :)
Svärmors mat är gudomlig men beiruts är ju tummen upp det också :)
Tack för en härlig energikick till blogg :)
Lycka till med graviditeten och bebis, du har en helt underbar tid framför dig, själv har jag en tremånaders liten kille här hemma och jag njuter till fullo av mammalivet :) kram

#3 - - Sandra:

Åhh Jessica!! Vartifrån är era glas? De mer mönster i.

Svar: Från Lagerhaus :) De finns även på Åhléns :) Kram
Jessica Lagergren

Till top