Min bebis kusin

Allmänt / Permalink / 5
En som kommer växa upp nära min bebis är fantastiska kusin Alice. Jag hoppas och tror att Alice och Olle/Elsa blir mer som syskon än kusiner. Det kommer inte ens skilja ett år mellan dem. Här ropar Alice in till lill-kusinen i magen att komma ut och leka snart. Så gulligt! 


#1 - - Sofia:

Såå jäkla mysigt!!! Shit vilka polare dom kommer att bli 😍😍

#2 - - Fanny:

blir det elsa eller olle nu? fina namn båda två :)

Svar: Vi vet inte än :)
Jessica Lagergren

#3 - - Melinda :

Fina namn. Mitt barns kusin heter Estrid lite samma stuk. Mina barn heter Emilio 5 år och Maximilin 6 1/2 månad ☺️ Vilken fin mage SU har nu nu ser man verkligen en riktig grav mage även när man ligger mer går de inte att dölja. ☺️ Jag gissar på att de är en flicka! Älskar både bloggen och podden! 💕

Svar: Tack fina du! 😊❤️
Jessica Lagergren

#4 - - Jonna:

Vilka fina namn! Olof är snäppet charmigare dock, men Olle lite mer "safe" så jag förstår att man kör på det...

#5 - - Jonna:

Vad glad jag blir av era namnförslag :) vi har en Olle på 1.5 år här hemma och väntar nu vårt andra barn som ska komma i augusti och om det blir en flicka är vi väldigt sugna på Elsa :) Vår pojke heter Olle efter sambons morfar och Sixten i mellannamn efter min morfar!

Till top