Ni är världens bästa

Allmänt / Permalink / 13
Jag älskar att läsa alla era kommentarer! Tusen tack för att ni tar er tid att kommentera. Ni är verkligen världens bästa läsare! Som jag skrev i ett tidigare inlägg vore det superkul att styra upp en träff med preggos. Hur gör vi det enklast? Jag kanske kan starta någon grupp på fb, eller vad säger ni? :)
På grund av sportlov var gravidvattengympan inställd idag. Körde egen vattengympa i badkaret - med skum! Nu har jag krupit ner i sängen och ska sova tidigt. Imorgon är det fredag Hörrni! 

#1 - - Elin:

vill också preggoträffas, men bor i Göteborg : :( Hojta om du ska hit :))

#2 - - tommy:

vad är preggos

Svar: Gravida!
Jessica Lagergren

#3 - - Olivia:

Ja grupp på fb är väl enklast! :)

#4 - - Sandra :

Ja en grupp på fb låter väl toppen!

#5 - - Jennie:

Grupp på FB mkt låter bra :)

#6 - - Katta:

Hey jag vill vara med, men har tagit bort min Facebook :-(

#7 - - Sofia:

Åhh, blir helt avundsjuk 😁😁 bor ju varken i Stockholm eller är preggo 😡

#8 - - Isabel:

Hänger gärna med på preggoträff!!
😊👍

#9 - - Ia:

Jag med 😊

#10 - - Ia:

Jag hänger gärna med 😊

#11 - - Ia:

Jag hänger gärna med 😊

#12 - - Ia:

Jag hänger gärna med 😊

#13 - - Elinda:

Jag hänger mer än gärna med på preggo träff 😊 /Elinda

Till top