Tvillingpodden avsnitt 11

Allmänt / Permalink / 8
Nu finns avsnitt 11 ute av Tvillingpodden! Vi pratar om barnvagnsköp, städning (igen, den här gången ger vi svar på tal från förra veckan) och vad man behöver och inte till en nyfödd bebis. Missa inte vår speciella egenskrivna låt i slutet. Lyssnar ni? :)

#1 - - Sara:

Haha, jätteroligt avsnitt! Och BRA val av barnvagn, jag älskar Donkeyn

#2 - - Sofia:

Åhh, alltså sången!!! Fucking fantastisk 😋😋
Det sket sig förresten 😣
Kram

Svar: Åh nej.... 😔😔😔❤️❤️❤️
Jessica Lagergren

#3 - - tommy:

trodde du skulle byta bloggportal ?

Svar: Ja, jag gör det 1 april istället. :) Det blev lite tokigt med min nuvarande anställningsform så kunde inte byta när det var tänkt.
Jessica Lagergren

#4 - - Katja :

Gällande skötväska, slå på sort och köp en Marc by marc Jacobs skötväska! Det gjorde jag, känns mycket lyxigare och snyggare! Och det ingår skötbädd, svart :)! Lycka till! Kram

#5 - - ida:

Alltså ni är fantastiska så roligt att lyssna på er :) det räddar en tråkig måndag

#6 - - Nathalie:

Är gravid i vecka 23 och vi har också beställt en Donkey! Hade först beställt en Buffalo men sen överalade jag maken att det var bättre med en Donkey OM det blir syskon tätt ;)

#7 - - Anonym:

Jag hade en rätt vanlig skötväska med dottern. Men tröttnade rätt fort på den och började använda en vanlig väska med axelrem i stället som jag hängde på vagnen. Denna gång kommer jag ha min marc jacobs väska med axelrem(ej skötväska) och ha en liten skötbädd liggandes i. Går att köpa löst för 70 kr på babyproffsen. Jag tycker inte man behöver en skötväska utan kan ha en vanlig i stället. Skötväskor är aldrig lika snygga tycker jag.

#8 - - Http://www.storstadsbarn.se:

Är verkligen SÅ nöjd med Donkyn! :) jag har ju en svart skinnväska från Zara som skötväska, funkar toppen. Gillar inte alls de klassiska skötväskorna (de du beskrev som man hade i lågstadiet, haha) men de där väskorna fr Svenskt tenn som många har hade jag nog köpt om jag skulle ha en ny. Så fin. Allt måste inte va praktiskt. Det är en skötväska, man hittar alltid blöjorna, det krävs inget speciellt fack...! Puss <3

Till top