Välkommen vecka 27

Allmänt / Permalink / 21
Idag har vi gått in i vecka 27. Bebisen har sprallat runt som en tokig där inne. Jag älskar varenda liten rörelse och blir lika glad varje gång jag känner att den lilla är full av liv. Magen växer så otroligt mycket från vecka till vecka nu tycker jag. Om man fick slippa ont i ryggen, halsbränna och andra gravidsymptom skulle jag kunna tänka mig att vara gravid för alltid, älskar magen! Jag tycker att det är sååå roligt att ni är så många som läser som verkar ligga i samma fas som jag! Är det någon av er som bor i Sthlm? Vore kul att ses ett gäng! :)




#1 - - Linn Strömberg:

UNDERBART! All lycka till dig och bebisen <3

#2 - - Anonym:

1 tsk bikarbonat i ett glas kallt vatten tog bort halsbrännan för mig!

#3 - - Alexandra:

Hejhej!
Lyssnade på eran podd nyss!
Känner så igen mig i era sendrags scenarion. Dock är jag 21 men jag har haft sendrag sen några år tillbaka, både under foten, i vaden och i låret/höften. Haha, det är så obehagligt!

Svar: Det gör ju sååååå ont! Haha, skönt att man inte är ensam om plågorna :D Kram
Jessica Lagergren

#4 - - Olivia:

Jaa vi samlar ihop ett gäng preggos och ses! :D

#5 - - Katta:

Jag bor i Vallentuna! Är i vecka 30 idag woho vilken milstolpe :-D Älskar din blogg, följer faktiskt bara din gravidblogg :-)

#6 - - Helena:

Jag är i vecka 33 och har haft en hemsk halsbränna! Tills min mvc-tant rekommenderade Omeprazol. En kapsel om dagen räcker! Ingen halsbränna alls längre. Underbart! :)

#7 - - Thess:

Jag bor i Stockholm och ses gärna ett gäng, går in i V 26 idag!

#8 - - Anonym:

Du är jättefin i din mage! Tycket att bloggen är toppen!!

#9 - - Pillan:

Gick inte du över till Loppi? Massa lycka till med bebis :)

Svar: Jag gör det fr.o.m. 1 april :)
Jessica Lagergren

#10 - - JJJJJ:

Jag är i vecka 26 och bor i Stockholm och tycker också att det vore kul att ses :))

#11 - - Ema:

Haha! Jag går in i vecka 27 imorgon! läskigt nära varandra ju! :) Bor också i Sthlm!

#12 - - Sandra :

Ja det vore ju toppenkul med en preggoträff i Sthlm! Jag är lite före, vecka 32 men det är så roligt att följa din resa också! Grymma är vi allihopa!

#13 - - Elin:

Vad fint du är!

#14 - - Therése:

Å ja vad kul att ses ett gäng! Jag bor i Sthlm och är nu i v25 och den enda preggo i mitt gäng, så träffar gärna fler magkompisar :)

#15 - - Åh vad roligt det vore att ses några stycken. Går in i vecka 27 på torsdag :):

Charlotte

#16 - - Charlotte:

Åh det vore ju jätteroligt ses några stycken.
Går in i veckan 27 imorgon :)

#17 - - Tina:

Bor oxå i Sthlm på norra sidan, vecka 23 så lite efter ;) men tycker oxå det vore kul o ses!

#18 - - Nadia:

Håller med de som skrivit tidigare, det vore härligt att ses några stycken, själv är jag i vecka 25:)

#19 - - Nadia:

Vore jättekul att träffas några stycken! Själv är jag i vecka 25:)

#20 - - Charlotte:

Haha oj såg nu att jag visst kommenterat två gånger. Samt att jag tog fel på dag i första inlägget. Ja ja, det är inte lätt det där med att veta vilken dag det är :P
Bor i Sthlm förresten!

#21 - - Charlotte:

Haha oj såg nu att jag visst kommenterat två gånger. Samt att jag tog fel på dag i första inlägget. Ja ja, det är inte lätt det där med att veta vilken dag det är :P
Bor i Sthlm förresten!

Till top