Fredagsbad

Allmänt / Permalink / 3
Jag älskar inte att bada, men när jag fick foglossning hjälpte det verkligen. Nu har foglossningen gått över tack och lov, men helt plötsligt kan jag längta efter ett varmt bad. Bra start på fredagskvällen. Nu blir det tacos!

#1 - - tommy:

vad skönt =)

#2 - - Anonym:

Sååååå fin mage 😍😍😍😍

#3 - - Elisabeth:

Hej Jessica, tack för en bra blogg o podd! Jag funderar på en sak du sa i podden att du o din kille vill ha olika mkt sex. Har detta varit ett "problem" i ert förhållande? I tidigare förhållande jag har haft har killarna velat ha mer sex än jag (vilket har känts naturligt att killar oftast vill mer, fördommar, ja förmodligen). Jag o min man (nygifta) har varit precis tvärtom, jag vill mer än honom. Nu har jag acceptrrad detta o vet att han älskar mig lika mkt gör det. Men i början var detta ett STORT problem för.mig. Hur har ni/du hanterat det?

Svar: Hej Elisabeth!
Skönt att höra att man inte är ensam om det här. Vi har pratat mkt om det och har väl kommit fram till något mitt emellan. Det bästa hade väl varit om vi ville lika mkt och ofta, men man får ge och ta helt enkelt. :) Stor kram
Jessica Lagergren

Till top