Hemligheten

Allmänt / Permalink / 13
Jag har ju något kul att berätta för er! Dock dröjer det tills i helgen till jag kan berätta om det. Jag kan ge en liten ledtråd: det har med bloggen att göra. Kan ni gissa vad det är?

#1 - - Anne:

Börja blogga på Mama?

#2 - - Sabina:

Åh vad nyfiken jag blev!

#3 - - Sofia - Malla till Linus och Simon:

Jag gissar att du ska bli ny toppbloggare. :P

#4 - - mamma mindy:

Snygg bild på dig :)

#5 - - Angelica:

Du ska sluta?

#6 - - tommy:

en mamma tidning ska sponsra dig?
jag har en tävling på min blogg om du vill vara med =)

#7 - - Anonym:

Ingen aning! Men jag tycker att du borde vara med i Gravid vecka för vecka :)

Svar: Det tycker jag också ;)
Jessica Lagergren

#8 - - Alice:

Grym blogg du har, riktigt bra inlägg! Kolla gärna in min och ge lite feedback kanske? Jag har lite svårt att hitta på något att blogga om så kom gärna med förslag! :)

Kram och trevlig onsdag!

Svar: Tack snälla! :) Det ska jag göra :) Kram
Jessica Lagergren

#9 - - Theres:

Kanske börja blogga på mama eller skaffa en bloggportal med Angelica. Spännande värre :)

#10 - - Jennie:

Åh vad spännande! :D

#11 - - Anonym:

Erkänn att du ska vara med i GVFV? Erkänn erkänn???:D

#12 - - Anonym:

Gravid vecka för vecka;)))))

#13 - - Susanne:

Flytta bloggen dit din syster bloggar😃

Till top