#1 - - Vivve:

Men är du galen kvinna! Har du spenderat flera tusen kronor på kläder som du kommer kunna ha typ 3 månader?

Svar: Det kostade bara 1500kr för alla sju :) Lätt värt! :D
Jessica Lagergren

#2 - - www.colorsofwonderland.se:

Awesome! PS om jag så spenderat tio lax på kläder som får mig att känna mig fin eller som sitter mer bekvämt, även bara i tre månader, så är det värt varenda krona !

Svar: Word! :)
Jessica Lagergren

#3 - - Julia fredriksson :

Superfina allihop! Kram & trevlig helg till dig :)

Svar: Tack! Detsamma :) Kram
Jessica Lagergren

#4 - - lin:

Så värt! Folk köper ju eyy par jeans för 2000. Jag önskar att jag hade gåyt loss på Asos i typ v 20. Det är man glad för sedan. Tyvärr fattade jag inte detta förrän v 35 och då är det ovärt. Snygga klänningar!

#5 - - J:

Snygga! Dessa kommer du säkert kunna använda efter graviditeten också :)
Mina bästa och skönaste byxor just nu är mina gravid chinos från HM. Ja ja att det är en resår grej för magen, men det är bara skönt tycker jag :) kram

#6 - - Zarah:

Sjukt fina! Och bra gjort! Med Ossian tänkte jag: "Men det är så kort tid så jag kör bara leggings och ett par mammatröjor". Jag kände mig rätt ful eftersom inget passade så där jättebra. Sen nu med Lovelii har jag tänkt samma sak: "Äsch med detta är ju dessutom min sista graviditet" och jag har varit superdeppad för att jag inte känner mig så där supersnygg en endaste gång.
Sååå... Min fru gick och köpte preggokläder åt mig! Haha
"Vi säljer det sen på Tradera, älskling" va svaret på mina invändningar. Och nu får jag känna mig så snygg som jag EGENTLIGEN känner mig i vecka 32 :*

#7 - - Anonym:

Sjukt fina! Du kommer garanterat både känna dig och se skitsnygg ut i dem! Skitsnygg är du väl iofs alltid, men lite extra! :D

#8 - - Emma :

Galet fina vilka fynd du gjort!! Gillar asos mycket snyggt till bra priser tycker jag 😍!

#9 - - Lina:

Men alltså TREAN!!!!!! *hjärta*
Den skulle jag velat ha när jag var preggers, helt underbar!
Sen kan man ju alltid tänka att man kanske ska få fler barn och vips så är det minst 4-5 månader till som man behöver special-stora-om-magen-kläder för :) det gjorde att jag shoppade på som jag ville när jag väntade E, hehe jag planerar iaf för syskon framöver. :D

#10 - - Anonym:

Så superfina klänningar.jag har en liten bäbis som snart är sex månader. Jag följer både dig och agnelicas blogg, och har förstått att du har lite problem angående din vikt och att de är ett känsligt ämne. Jag va exakt som du under hela graviditeten skulle hellre dö än att lägga ut en bild på de jag tyckte såg ut som en strandad val. Alla runt om kring mig tyckte jag va världens finaste, jag tog aldrig åt mig. Gick up ca 35 kg men när jag tittar på bilderna idag när jag är tillbaka på min normala vikt så tycker jag själv att jag va super fin fast jag va lite större. De hade varit så mysigt att följa din mage. Tycker du är störtskön på er bästa podd! Bara lite önskemål från mig, hade varit fint att få de dina klänningar på dig! Hoppas allt är bra och går bra med din graviditet.

#11 - - Linn:

Jättefina! Bra köp! Och om jag vore gravid skulle jag göra precis samma sak, det är klart man vill få känna sig fin även som gravid. Det kan nog krävas lite nya snygga kläder om man ska bli bekväm med sin nya kropp.

#12 - - Mellis:

Superfina! Hoppas att du har bättre tur!

#13 - - Sara:

Bra gjort! Viktigt att känna sig tjusig och bekväm under graviditeten! Om man ska amma sen också kan man ju inte ha vilka kläder/klänningar som helst om man inte vill näcka typ, vilket jag inte alls hade tänkt på innan. Så; fram för fler härliga preggo-kläder!!!

#14 - - Lovisa:

Åhhh superfina allihopa!!! :D

#15 - - stina:

Gud va fina, du kommer se så snygg ut hela våren. Nu blev jag sugen på att bli gravid igen ;)

#16 - - Anne-Mari:

Snyggt! Gillar när gravida kvinnor framhäver med fina kläänningar :D

#17 - - Madeleine:

De sista blå färge, sååå fin :D

Till top