Omtalade semlewrapsen

Allmänt / Permalink / 3
Efter lång kö och lite bråk nådde jag äntligen fram till kassan på Tösse och kunde beställa semlewraps till redaktionen. Så uppskattat! Jag är inget big fan av vanliga semlor men de här va riktigt gott! Har ni provat? Vad tyckte ni? 


#1 - - Matilda - tonårsliv i rullstol:

Smakade det så gott som alla säger? :D

Svar: Jaaaaa! Mkt godare än vanlig semla! :)
Jessica Lagergren

#2 - - Zarah:

Näääj!! Sluta!! Det är 96,7 km till Tössebageriet från mig! Så det är så himla orättvist att du ska visa sånt där. Jag kan ju inte bara åka dit så där på lunchen! Gaaah! Verkar sååå gott!! Ska nog försöka baka mig ett par till nästa lördag! :P

#3 - - Mia:

Coolt. Trodde först att det var ett skämt när jag hörde att det finns Semmelwraps. Måste prova. Ser gott ut! Fin blogg.

Svar: Tack! :)
Jessica Lagergren

Till top