Önskning efter födseln

Allmänt / Permalink / 11
När vår bebis har tittat ut i slutet på maj skulle jag verkligen verkligen vilja ha en sån här tavla. Så himla fin i all sin enkelhet. Hur har ni förevigat datumet då era barn föddes? Jag hittade den hos bästaste Starwoman.
Bild lånad från Starwoman. 
 
 
 
#1 - - Rebecca:

Hejsan bästa du!
Kolla in namntavlor.se!! Köpte precis en super fin tavla som doppresent åt mitt kusinbarn. Kika in där 👍
Kram och trevlig helg

Svar: Tack för tipset! 😘 Kram och ha en fin helg!
Jessica Lagergren

#2 - - Cecilia:

www.persoligfodelsetavla.se

#3 - - Cecilia:

blev ju lite tokigt. www.personligfodelsetavla.se nu tror jag de blev rätt :)

#4 - - Malin Söderqvist:

Beställde en tavla från personligfodelsetavla.se Stilrent och så fint! Man får en teckning i den storlek bebisen var vid födseln!

#5 - - Viktoria Muhr:

Oh vad fin!! Sån vill jag också ha i framtiden.

#6 - - Mikaela:

Jag tycker att denna är fin i sin enkelhet: http://petitecharlie.se/product.html/dopsiffror?category_id=14 En sådan tänker jag beställa som födelsetavla när vår prins har kommit. :)

#7 - - tommy:

intressant =)

#8 - - Jessica:

Kan tips om att kolla på jumjumsart på instagram eller Facebook. Hon gör helt fantastiska barntavlor!

#9 - - Isabelle:

http://mozstore.se/produkt/fodelseposter/

#10 - - Mari:

Vill passa på att tipsa om en vän som gör otroligt fina tavlor. Vet inte om hon är aktiv på någon blogg just nu men hon finns på instagram på @jennicabjork

#11 - - Sofie:

Snygg tavla!

Till top