Tvillingpodden avsnitt 8

Allmänt / Permalink / 4
Nu ligger avsnitt 8 uppe av Tvillingpodden. Ni hittar det i iTunes, poddcaster och på Tvillingpodden.se. Vi pratar om Angelicas förlossning i detalj. Sedan tar jag reda på vad det är för kön på bebisen och avslöjar det i podden. Kommer ni lyssna?
#1 - - Tessan:

Så underbart avsnitt, som alltid visserligen! Höll på att börja fulskratta på tåget idag när ni började prata om en brinnande motorsåg 😂 Tack!!

Svar: Haha, tack så mkt Tessan! :) Kul att du gillar det! ❤️
Jessica Lagergren

#2 - - Sara:

Jag hade vab idag och när dottern sov passade jag på att lyssna på er! Alla kommenterar att de skrattar när de lyssnar på er, det gör jag också, men jag har lika nära till tårar. Jag höll på att grina ihjäl mig när du sa att Angelica skulle få klippa navelsträngen och den glädjen jag hörde i hennes röst! Lika när eran mamma berättade om när hon kom med sushin, en av er frågade om hon gäspade(jag är hundra på att hon grinade, för det gjor de e jag; ))
Min syster grinade när jag frågade om hon kunde vara back up om sambon inte skulle hinna hem till förlossningen(mitt första för tre år sedan, syrran hade då två barn). Då tyckte jag att hon var fjantig, men nu skulle jag nog inte kunna ställa frågan utan att gråta själv.
Lång kommentar för att säga att ni har en bra podd och bra bloggar, er glädje smittar av sig!♡

#3 - - Zarah:

Hahaha ni är ju för sköna!
Jag och min fru lyssnar alltid tillsammans och skrattar lika mycket varje gång.
Idag brast Molly ut i att gapskatt när ni sjöng om kisshiss: "Men det låter ju som du och jag om dagarna! En sån knapp borde vi ha som får oss att eka" hahaha

Svar: Hahaha åh roligt att höra! Bästa fina Zarah! ❤️
Jessica Lagergren

#4 - - Anonym:

Herregud va jag skrattade. Måste ha spridt en del glädje på väg hem från jobbet för hade världens största leende hela vägen.
Råkade skratta högt på bussen också och det var lite pinsamt!
Bästa podden!!

Svar: 😍❤️
Jessica Lagergren

Till top