Från Glossybox till Babybox

Allmänt / Permalink / 2
Idag introducerade jag min gravida vän Viktoria till babyboxarnas förtrollade land. Ni vet väl att ni som gravida kan få gratis produkter till dig och er bebis från alla apotek i Sverige? Vissa apotek kan man bara kila förbi och hämta upp en box medans man på andra ställen fyller i ett formulär på nätet och sedan får man en kod som man visar upp. Jag har beställt/klickat/fyllt i ALLA babyboxar som finns ute just nu. Så pass in to gratis-produkter. Jag tycker att idén är väldigt smart, för man vet ju inte innan bebisen föds exakt vad man kommer att behöva. Då är det perfekt att ha små prover på tex bröstkrämer och amningsinlägg. Här är Llloyds babybox. För att få den fyller man bara i ett formulär på deras hemsida, sen visar man upp koden i kassan. Superenkelt! Har ni några andra tips på roliga give aways? 
 
#1 - - Anonym:

Vilka Preggo boxar har du? Och var har du hittat dem?

Svar: Jag har Lloyds, hittar man på babybox.se Där finns även en från Babyland.
Libero har på sin hemsida.
Apotek hjärtat beställer du på deras hemsida.
Kronans apotek går man bara förbi.
Apoteksgruppen beställer man på hemsidan.
Alla måste du bli medlem hos (gratis) :)
Jessica Lagergren

#2 - - Boel:

Vilken rolig idé :D

Till top