Honeycakeclothing och tredje trimestern

Allmänt / Permalink / 6
Imorgon går vi in i vecka 29 och därmed också tredje och sista trimestern. Pirrigt att det faktiskt snart är dags! Idag har jag på mig en färgglad klänning för ovanlighetens skull. Jag klär mig nästan enbart i svart - jämt. Men sedan jag blev gravid trivs jag mycket bättre i både färgglatt och tight. Den här klänningen beställde jag från Honeycakeclothing. Hon syr upp riktigt grymma kläder! 

 
#1 - - Annie:

Du är sååå vacker Jessica!!!

Svar: Tack snälla du! ❤️
Jessica Lagergren

#2 - - O.:

Jättefin klänning! Och du är också jättefin! :)

#3 - - Julia:

Så himla fin!

#4 - - Camilla:

Du är så snygg så att jag smäller av!

#5 - - jonna:

Superfin klänning, men 700 kr har jag tyvärr inte råd med. Annars hade jag köpt den på direkten :)

#6 - - Ida:

Vad fin du är Jessica!! Och vilken fin klänning! Hur skulle du säga att den är i storleken? Är sugen på att beställa men osäker på i vilken storlek :)

Till top