I karantän

Allmänt / Permalink / 5
Nu har jag slutat kräkas men måste nu hålla mig inne i karantän tills jag inte smittar längre. Kroppen är helt slut så det är nog lika bra att ha en dag hemma och vila. Såhär ser det ut i vårt vardagsrum. Det är nästan klart här inne. Lite tavlor ska upp på väggarna och de svarta monsterhögtalarna ska bytas ut till mindre, vita, vägghängda. Vi har renoverat det här huset i över ett år nu. Från början trodde vi att det skulle ta ett par månader att fixa allt. Så blev icke fallet men vi har lärt oss massor inför framtida projekt. Jag har en dröm om att bygga ett hus vid havet. Hur fantastiskt vore inte det? Jag ska visa er hela vårt hus vid tillfälle. Allt går i vitt, grått och svart. Älskart! Bakom trappan skymtar ni vår barnvagn. Den ska jag också visa er! Plus alla kläder som vi har köpt/ärvt/lånat till lilla Elsa/Lo/Ella. 

 
#1 - - lin:

Åh, ett namn har blivit bortsorterat. Var det Ebba?

Svar: Ja, men det finns kvar hos mig iaf. :) Ibbe däremot har en lista på heeelt nya namn nu, haha!
Jessica Lagergren

#2 - - lin:

Men han borde ju älska Ebba, Ibbe&Ebba - värsta dreamteamet ju! Nääästan så att man skulle kunna säga att hon är döpt efter honom då! Haha...

#3 - - Cecilia:

Krya på dig :) <3

#4 - - Michelle :

Tell me more om ditt reseplanerande!!!!! Lever man i karantän så får man göra sånt lite extra mycket tycker jag.

#5 - - Zarah:

Usch så trist! Krya på dig!

Till top