Liten flicka med hicka

Allmänt / Permalink / 7
Jag tror att Elsa/Ella/Lo hade sin första (som jag kände) hicka nyss. Så gulligt! Det var liksom jämna små hopp från magen. Kan det vara hicka månne? Det är så mysigt att känna henne sparka och hålla på. Hon är som mest aktiv tidig morgon, mitt på dagen och sen kväll. Eller om jag äter något, då vaknar hon nästan jämt och sprallar runt. Nu när jag vet hur det känns när hon sparkar kan jag knappt komma ihåg hur det var när jag inte kunde känna henne. Nu känns det som att jag märker minsta lilla röresle hon gör. Så häftigt! Idag känner jag vår i luften, håller ni med? 

 
 
 
#1 - - Stefan:

Wow, vilken otrolig känsla det måste vara. Är lite avundsjuk ;)

Och ja det är helt underbart ute nu. Ska tydligen bli 12 grader på söndag. Helt underbart!

För övrigt tycker jag färgerna när man kommenterar är lite otydliga. Kanske jag som blir gammal.

#2 - - Anonym:

Hade Elsa och Lo på vår lista innan dottern föddes. Det blev en Elsa tillslöt :)

#3 - - lin:

Åh, Lo! Om A hade varit en tjej hade det fått bli en Lo. Älskar korta namn!

#4 - - Lina:

Lo heter min dotter! Det är så himla fint!
Har aldrig kommenterat här innan innan, så får väl passa på att skriva att jag tycker jättemycket om din och Angelicas podd, skrattar så jag nästan kissar på mig när jag är ute och promenerar med Lillsnurran 😂
Sen är du en sån sjukt vacker gravid kvinna! Du verkligen strålar!
Ha det gott! 😊

Svar: Tack snälla Lina! Vad gullig du är! :) Blir jätteglad! Tack för att du lyssnar ❤️ Stor kram
Jessica Lagergren

#5 - - Sara:

Det är säkert hicka! Min son hickade massor i magen och det fortsatte även ett tag när han var nyfödd...så cool känsla att han liksom var "på riktigt" fast i magen...

#6 - - Julias skönhetsblogg:

Det måste vara en häftig känsla! Här är det också vår i luften! Underbart :)

#7 - - Elin:

Min son hade massa hicka i magen och utanför, först mysigt sen lite jobbigt 😝. Försöker hitta din blogg via bloglovin men lyckas inte??

Till top