Magen & jag i vecka 30

Allmänt / Permalink / 11
Idag går vi in i vecka 30. Förstår ni att det bara är 10 veckor kvar till bf? Känns helt otroligt. Jag har börjat få ont i ljumskarna av foglossningen(?), så känns skönt att det faktist går att räkna ner på allvar nu. Inatt drömde jag att jag födde vår lilla tjej. Hon var så fantastiskt söt! För min del får hon gärna vänta i magen i 10 veckor till. Jag har två bröllop att gå på innan hon får komma. Det första som är i slutet på april ska jag vara tärna på, och det andra är SJU dagar innan bf! Jag sitter ute i solen och försöker få lite färg på min bleka nos. Vad gör ni idag? Ibbe och jag ska snart iväg och handla lite grejer till bebisrummet, så mysigt! 


#1 - - tommy:

fina bilder

#2 - - Maria Dahl:

Ser härligt ut. Själv vilar jag min 30veckors kula i soffan idag haha 😉👍

#3 - - Sofia:

Vilken fin mage :) och supersöt klänning! Vad kommer podden handla om imorgon? Kram!

#4 - - lin:

Kan vi inte få se gravvoklänningarna du köpte från Asos? Älskar att få se gravvokläder som massar tjejer som mig med lite rumpa. :) Drömmer mig bort till graviditet nr 2. Då ska jag ha fiiiina klöder till skillnad från senaste då jag såg ut som crap klädmässigt!

#5 - - lin:

Kan vi inte få se gravvoklänningarna du köpte från Asos? Älskar att få se gravvokläder som massar tjejer som mig med lite rumpa. :) Drömmer mig bort till graviditet nr 2. Då ska jag ha fiiiina klöder till skillnad från senaste då jag såg ut som crap klädmässigt!

#6 - - Nellie:

Tiden går så fort :D

#7 - - Johanna :

Så kul!
Jag var bjuden på bröllop 8 dagar efter bf i somras. var säker på att jag inte skulle kunna gå, men jag hade en envis liten kille i magen som kom 11 dagar efter bf så jag hann allt gå på bröllopet. Extremt gravid 😂 men kul var det! Du är sååå fin med din bebismage 😊 älskar er pod men måste sluta lyssna på den när folk kan se mig med tanke på hur jag skrattar och grimaserar för att dölja det!! 😆

#8 - - Jenny:

Hej! Ja, tänk att vi är i v 30 redan. jag tänker att om "två månader" är hen här!! Längtar så. Men jag ska också på bröllop, 2 maj. Har du köpt klänning? Har du nåt tips? Jag har tänkt att vänta tills ett par v innan bröllopet, för det är ju svårt att veta hur stor man är då bara ett par v innan BF....

Svar: Jag rekommenderar en tight klänning som är töjbar! :) Jag har klänning till när jag ska vara tärna, men inte till bröllopet 7 dagar innan bf.. Tänker tight och töjbart, alternativt en sopsäck 😂
Jessica Lagergren

#9 - - Sandra:

Jessica du är FIN! Lyssnade på podden och blir ledsen för att du inte tycker det. 🌷

Svar: Tack snälla Sandra! ❤️ känner mig stor och klumpig just nu...
Jessica Lagergren

#10 - - emiliesbeauty:

Åh så spännande!

#11 - - princessmelis.com:

Åh vad kul! Lycka till :)

Till top