På väg...

Allmänt / Permalink / 8
Jag är SÅ nervös! Jag sitter ultraspeedad med en sovande Ibbe på bussen... Han kan verkligen konsten att vara en grumpy man in the morning. Så trött. Så arg. Jag är varken trött eller arg. Jag har hjärtklappning av exaltering och en miljon fjärilar i magen. Om en timme vet vi förhoppningsvis lite mer om dig där inne. Uppdaterar efter ultraljudet! 

Nervös. Stirrig. Pigg.
#1 - - Marie:

Sååå himla spännande! Är hemma och vabbar idag så håller koll på om det kommit någon uppdatering😊

Kram

#2 - - Frida:

Åh så spännande Jessica!! Kikar in här om någon/några timmar och hoppas på uppdatering då. Stor kram

#3 - - Emma:

Åh lycka till! :)

#4 - - Frida:

Håller tummarna✊✊

#5 - - Angelica:

UPPDATERA NUU!!!!

#6 - - Petra:

Åh, hoppas hoppas hoppas att det går att se vad för liten hjärtevän ni har där inne! :)
Lycka till fina du

#7 - - Lotta:

SPÄNNANDE!!!

#8 - - Frida:

Vad tusan är det för bild vid min tidigare kommentar😂 Knasigt! Men vad glad jag är för er skull att det gick att se och att ni fick ett bra bemötande!

Till top