#1 - - Hanna:

Jag skrattade HÖGT åt det senaste avsnittet. Ni är för härliga.

Jag gillar er mammas röst. Den är så lugn, snäll och behaglig att lyssna på. Vilken kul komplimang (tycker jag själv då, inte alls konstigt. Hahaha)
Jag vill göra hennes historia om när du "visade" upp Ibbe första gången. (Och Angelica Stefan såklart) Vad var hennes första intryck och var dom svärmorsdrömmar? Hur är deras relation?

Tack för världens roligaste podd!

#2 - - Hanna:

Jag vill alltså höra, inte göra hennes version. :)

#3 - - Anonym:

Som jag skrattade!! Min absoluta favoritpodd!!

#4 - - Jennie:

Såååå roligt sista avsnittet var, HAHA! "Hon petade på dig med en pinne", "mamma har du långa blygdläppar?" alltså jag dooog. Ni är så jäkla härliga!!! Favoritpodden of all times!

Svar: Haha, tack! ^^ <3
Jessica Lagergren

#5 - - Anonym:

Ni är så härliga! TACK för att ni förgyller varje måndag! Ser fram emot nästa vecka med 😃

Till top