Tid hos sjukgymnast

Allmänt / Permalink / 4
Min bästa kompis mamma är sjukgymnast så jag hörde av mig till henne igår och fick en tid redan torsdag morgon. Det ska bli SÅ skönt att få någon form av hjälp. Den här smärtan är inte att leka med. Det är varken skönt att ligga, stå, gå eller sitta. Det enda som hjälper mig en liten myggmillimeter är att bada varmt. 

Idag fyller min älskade tvillingdotter Alice 8 månader. Det finns ingen i världen som jag älskar så mkt som henne! Jag blir helt gråtig när jag tänker på hennes lilla face! Jag var precis över med en present till henne som hon blev jätteglad för. Det är så kul att hon är en liten person nu tycker jag.
Älskade unge!
#1 - - Anna Hansson:

Vilken söt present! (Jag antar att det är den på bilden?) :)

Svar: Ja 😍❤️
Jessica Lagergren

#2 - - Stefan:

Gud vad söt!

#3 - - tommy:

hälsa gratis och hoppas de blir bra medd sjykgymaniten

#4 - - Jenniey Love:

Aww vilken söt unge. Jag samlar faktiskt på såna små "Yoohoo" nallar. kramiz<3

Till top