Timehop app

Allmänt / Permalink / 3
Älskar timehop-appen! Eller ja, det är nog blandat med kärlek och ångest jag tittar tillbaka på vad jag har gjort de senaste sju åren. Vissa saker är kul att bli påmind om, andra inte. Har ni den appen? Vad tycker ni? 

2 år sen när jag var på förhandsvisning av Game of Thrones. 

Från tiden när jag älskade att illustrera i appen "draw it". 


Jag & tvilling för 6 år sen..



#1 - - Stefan:

Inget om tiden du dejtade gubbar? Eller var det din syster?

#2 - - Anonym:

Men alltså, måste fråga. Är ni enäggstvillingar? Ni är ju inte så lika... Trodde enäggstvillingar var identiska.

#3 - - en lång man på resa:

Imorgon påbörjar jag mitt nya litterära experiment: Flaskposten. I tjugo Metrotidningar ska jag från och med imorgon i smyg häfta in tjugo självskrivna texter och sedan lägga tillbaka dem i tidningsstället fria åt allmänheten. Vill du vara en av de unika tjugo första läsare, se till att befinna dig i närheten av Brommaplan imorgon bitti. ;)
http://enlangmanparesa.blogg.se/

Till top