Tvillingar på Melodifestivalens efterfest

Allmänt / Permalink / 2
Jag fick nyss dagens, veckans, ja kanske årets roligaste samtal! Mamma har fixat två biljetter till Melodifestivalens efterfest imorgon. HUR roligt? Jag och Angelica hade redan planerat att vi skulle hänga i en kompis lägenhet i stan och se finalen och sedan sova över. Nu ska vi alltså göra det PLUS att vi sen ska hoppa in i en taxi och glida ner till efterfesten. För många år sen hängde jag och Angelica jämt på Mellos efterfest och diverse efterfester tack vare henne jobb. Hon jobbade som vimmelfotograf under en period. Det kommer givetvis bli annorlunda nu när båda är preggos och inte singlar, men ändå hur kul som helst! Vem hejar ni på imorgon? Jag tror att Måns eller jojken vinner, vad tror ni? Ses vi på efterfesten? :D

Jag och Twinnie för snart 10 år sen på vår 20-årsdag...!
 



#1 - - Jennie:

Jag tror och hoppas på Jon Henrik. Vilken jäkla låt. Och vilken känsla. Hatade Mello tills hans låt kom upp i rutan jamen draaaa nu. Han kommer vinna hela ESC! Kram och vad roligt med efterfesten!

#2 - - emiliesbeauty:

Måns!

Till top