Tvillingpodden avsnitt 14

Allmänt / Permalink / 7
Imorgon kommer avsnitt 14 ut av Tvillingpodden. Det är ett riktigt tramsigt avsnitt vill jag lova, så är du inte in the mood för kiss- och bajshumor är detta avsnitt inget för dig! 
Två gravida tvillingar. Angelica är extra glad! 
#1 - - Jen:

Ni är bara så jäkla bra! Snacka om att man skrattar rakt ut när man lyssnar på er! Härligt! :)
Det vore SÅ kul om ni kunde göra någon video"blogg" eller video"podd" någon gång framöver också! Där ni kanske kunde visa hur ni bor, vad ni köpt till dom små, barnvagnar osv.

Kramar!

Svar: Tack snälla!! <3 Kram
Jessica Lagergren

#2 - - Sara :

Jag lyssnade precis på avsnitt 13 av tvillingpodden ute på en solig balkong och det var så rofyllt att lyssna på! :) Jag har Bf 1 juli och har sett på förlossningen som ett nödvändigt ont, nu tänker jag på ett annat sätt att jag vill ta del av mer positiva tankar och tips och kanske till och med gå en profylax kurs! Barnmorskan ni pratade med verkar helt fantastisk. Jag undrar också, hörde att din syster Angelica födde på Danderyds sjukhus, vill veta vad hon tyckte om det :). Vi funderar starkt på att föda där då jag bara har hört positiva saker. Tack för en grym poddradio!

#3 - - Evelina:

Alltså, jag gick och skrattade HÖGT på promenaden idag åt podden. Ni måste ju vara världens härligaste människor!

På tal om järnbrist som du pratade om, du har kanske fått tipset innan men skriver det ändå. Jag fick tipset av min barnmorska när jag var gravid att äta något med mycket c-vitamin efter maten. Typ en frukt eller dricka ett glas juice. C-vitaminen ska tydligen underlätta för kroppen att ta upp järnet i det du äter :) Det hjälpte mig att få upp mina värden!

Sen måste jag också säga att det är tråkigt att du ska få negativa kommentarer om att du köper saker för att förbereda bebisens ankomst. Ska man hela tiden gå och förvänta sig att allting ska gå fel är det ju inte ens någon ide att gå upp ur sängen på morgonen.

Fortsätt tänka positivt och lycka till med bebisen! Kram!

Svar: Tack snälla för tipset!! :) Ska testa det ❤️
Jessica Lagergren

#4 - - Angelica Rexhall:

Sjukt rolig podd! Ni får en på så mycket bättre humör. 😃 längtar tills nästa avsnitt kommer ut 😊 som jag kommenterade i Angelicas och Stefans blogg - att det skulle vara roligt att få se er göra några vlogg-inlägg, korta som långa. Som en liten förlängning på podden 😊
Fortsätta så härliga människa! Grattis också till lilla tjejen! 😊💕

Svar: Tack snälla ☺️💕 Vlogg är en jättebra idé! Massa kramar
Jessica Lagergren

#5 - - Daniela:

Jag lyssnade på det avsnittet på gymmet för en stund sen och var tvungen att stanna upp och hålla andan en stund för att inte börja gapskratta, när ni vek er av skratt, och framstå som gymmets freak.
Er podd är fantastisk! :)

Svar: Haha, tack snälla! <3
Jessica Lagergren

#6 - - Emelie:

Så rolig podd! Blir alltid extra långa promenader med vagnen på måndagar när jag lyssnar på er. Ännu ett tips, provat blutsaft istället för järntabletterna? Det innehåller mycket järn men är skonsamt för magen.

Svar: Ska testa det :)
Jessica Lagergren

#7 - - Victoria:

Lyssnade på podde idag, väldigt underhållande och rolig:) älskar inställningen till att allt ska gå bra och man ska få böra när man vill med att införskaffa allt. Det finns inget rätt eller fel!

Svar: ❤️
Jessica Lagergren

Till top