Tvillingpodden avsnitt 17

Allmänt / Permalink / 6
Nu finns avsnitt 17 uppe av Tvillingpodden. Jag och Angelica gästas av Annika Norman. Hon valde att föda sin son genom planerat kejsarsnitt och berättar om hennes tankar kring det. Hoppas ni gillart! Jag ska försöka övertala Angelica till sång nästa vecka... Ni kan lyssna på avsnittet här direkt i bloggen, på Tvillingpodden.se eller ladda ner avsnittet från itunes eller poddcaster. 
 
#1 - - Linn:

Jaa, saknar sången!! Tyckte det var roligt och något eget med just er podd! :) tyckte att ni nu tog bort en del av det fina som definierade er podd! Röstar alltså för sången tillbaks :)

Svar: Jag med!! :)
Jessica Lagergren

#2 - - Linda:

Spännande!!! Var gärna med i min frågestund jag har nu.

www.daysbylindaa.webblogg.se

#3 - - Anonym:

Som vanligt ett superbra avsnitt! ❤️ Ni är bäst alltså! Men nu var det längesedan eran eminenta mamma fick vara med i podden.. Tack för den bästa podden någonsin!

#4 - - tommy:

intressant

#5 - - Stefan:

Jag är ju man, så har egentligen ingen rätt att sätta mig på höga hästar.
Men är det så att fler och fler "mesar ut" och gör planerade kejsarsnitt? Har många i min omgivning som valt den vägen, och har faktiskt lite svårt att riktigt veta vad jag ska tycka om det. Är såklart upp till var och en. Och väldigt lätt för mig att säga som aldrig behöver genomgå en förlossning.
Men är lite tråkigt ändå tror jag att så många tar den lätta vägen ut.

#6 - - Anonym:

Vilket bra avsnitt! Jag fick genomgå ett urakut snitt med min lilla tjej i augusti. Så nästa förlossning blir planerat snitt så va intressant och få höra mer hur ett sånt gå till. Tack för en jättebra podd! Kram till er!

Till top