Ultraljud för att ta reda på kön

Allmänt / Permalink / 18
Imorgon smäller det! Jag har en inbokad tid på förmiddagen hos Dr. Stein på Sibyllekliniken för att göra ett extra ultraljud - bara för att kolla kön. Nu håller vi alla tummar och tår för att han kan se om det är en snopp eller snippa i magen. Vad gissar ni på? Jag är så spänd att jag nästan sprängs! Så pass pirrigt!! 
Magen förra veckan (v.27)
Bebis profil i vecka 19.  Pojke eller flicka? Vem är du lilla vän? Vi längtar efter dig! 
#1 - - Angelica Rexhall:

Jag tror att det är en pojke :) hoppas dom kan se klart och tydligt nu! Lycka till! Kramar <3

#2 - - Elin:

Pojke! (Men jag har aldrig lyckats gissa rätt) 😉

#3 - - Jessica:

Gissar på en flicka :)

#4 - - Emma:

Meen vad spääännande!!! Jag tippar på en... Hmm.. Flicka! 😃

#5 - - Jonna:

Flicka tror jag :)

#6 - - Anonym:

Jag gissar på en liten flicka :D lycka till på ultraljudet !

#7 - - Cattis:

Jävlar vad snygg du är kvinna!! Önskar jag hade sett ut sådär när jag var gravid. Min röv är platt, hahaha. Lycka till på ultraljudet, hoppas ni kan se kön :)

#8 - - Elma:

Flicka😄

#9 - - Michelle :

Jag tror också flicka. Jag är SÅ avis. Att få titta på den lilla akrobaten där inne igen hade varit så mysigt.

#10 - - Anonym:

Super inspererande blogg. Kolls gärna in min o kommentera vad du tycker. Kram

#11 - - Camilla :

En liten Olle 😄💙

#12 - - Anonym:

Klassisk flickmage 😋

#13 - - Anonym:

Klassisk flickmage 😋

#14 - - Malin:

Tror på tjej! 💖

#15 - - Anonym:

Åhhhh, jag tror också på en liten påg 😍😍 lycka till idag!!

#16 - - Jenny:

Hej! Å vad spännande! Vill gärna höra hur det gått när du har tid att blogga! Ja, ingen aning om vad det är för kön!! Alla dessa skrönor om flicka eller pojke, stämmer de tror du? I alla fall, spännande, och ser fram emot en uppdatering!

#17 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Åhh så spännande!

#18 - - Madde:

Så fin du är :) Grattis till lilla flickan! :D

Till top